
Шановні батьки!
З наближенням річниці повномасштабного вторгнення росії в Україну, і дорослі, і діти можуть відчувати повторне переживання травматичного досвіду. З метою збереження здоров'я та життя учнів, та з огляду на можливу повітряну небезпеку, в школі вводитьсядистанційна форма навчання з 22.02 по 24.02.
Бережіть себе і своїх близьких!
Для опрацювання освітнього матеріалу перейдіть на блог дистанційного навчання за посиланням
wym-1677173101227
Згідно Положення про дистанційне навчання уроки проводитимуться в синхронному та асинхронному режимі.
Асинхронний режим — це коли взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання здійснюється із затримкою в часі (під час вимкнення електроенергії). При чому застосовуються інтерактивні освітні платформи, електронна пошта, форуми, соціальні мережі тощо.
Для організації навчання в асинхронному режимі вчитель надає учням для опрацювання різноманітні навчальні матеріали (відео та аудіо, презентації, віртуальні музеї та бібліотеки тощо) та завдання для перевірки і оцінювання знань. Учні вивчають та виконують завдання у зручний для себе час, у власному темпі та комунікують із вчителем різними способами.
Синхронний режим — це безпосередня взаємодія вчителя та учнів у режимі реального часу під час відеозв’язку — “прямий ефір”. Учні бачать і чують свого педагога й можуть одразу поставити запитання, коли щось незрозуміло. Зазвичай — це онлайн уроки (не менше 30% навчального часу організовується в синхронному режимі).
Уроки в ZOOM та Google Meat проходитимуть за таким розкладом дзвінків:
1. 08.30-09.15
2. 09.30-10.15
3. 10-30-11.15
4. 11.30-12.15
5. 12.30-13.15
6. 13.30-14.15
7. 14.30-15.15
Поради здобувачам освіти щодо дистанційного навчання
Наказ МОН "Про затвердження Положення про дистанційне навчання" від 25.04.2013 № 466
Змінено тривалість уроків
Тривалість уроків під час використання технологій дистанційного навчання
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ:
Каталог електронних освітніх ресурсів для учнів та вчителів
Платформа для дистанційного та змішаного навчання учнів 5-11 класів стане Вам у нагоді:Всеукраїнська школа онлайн
Інструкція щодо роботи на платформі "Всеукраїнська школа онлайн"
35 інструментів для дистанційного навчання – добірка НУШ на платформі:
Онлайн-інструменти
Освітня платформа для дітей, молоді, освітян та батьків:Learning passport.
5 платформ для організації дистанційного навчання - Букі
ONLINE система дистанційної підтримки навчання у школах, ліцеях, гімназіях
Сервіси дистанційного навчання для педагогічних працівників
Студія онлайн-освіти Educational
iLearn - цікаве, безкоштовне і доступне 24/7 навчання: онлайн курси з основних предметів ЗНО, вебінари з найкращими репетиторами Києва, тести, подкасти, матеріали для самопідготовки
***************************************************************************************************
Шановні учні та батьки, з 08 по 11 лютого наша філія перейде на дистанційне навчання.
Уроки на дистанційому навчанні проходитимуть згідно розкладу.
Для перегляду уроків на блозі перейдіть за посилання wym-1644488589431
Згідно Положення про дистанційне навчання уроки проводитимуться в синхронному та асинхронному режимі.
Асинхронний режим — це коли взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання здійснюється із затримкою в часі. При чому застосовуються інтерактивні освітні платформи, електронна пошта, форуми, соціальні мережі тощо.
Для організації навчання в асинхронному режимі вчитель надає учням для опрацювання різноманітні навчальні матеріали (відео та аудіо, презентації, віртуальні музеї та бібліотеки тощо) та завдання для перевірки і оцінювання знань. Учні вивчають та виконують завдання у зручний для себе час, у власному темпі та комунікують із вчителем різними способами.
Синхронний режим — це безпосередня взаємодія вчителя та учнів у режимі реального часу під час відеозв’язку — “прямий ефір”. Учні бачать і чують свого педагога й можуть одразу поставити запитання, коли щось незрозуміло. Зазвичай — це онлайн уроки (не менше 30% навчального часу організовується в синхронному режимі).
Уроки в ZOOM проходитимуть за таким розкладом
День тижня | Клас | Початок та кінець уроку | Назва уроку | ПІП вчителя |
Вівторок8 лютого 2022 р. | 1 | 10.00-10.55 | Математика, Навчання грамоти | Дрючкова М. Л.https://us04web.zoom.us/j/9624164457?pwd=VWlrQmNuMDROL05yeEpLSURTRkhMZz09 |
2 | 10.00-10.55 | Математика, Українська мова | Бойко Е.О.https://us05web.zoom.us/j/6012779276?pwd=RUNIRGp2cFMwbStEZWowMUUxMFk4Zz09 | |
3 | 9.00-9.55 | Математика, Українська мова | Грицик Н.Г.https://us05web.zoom.us/j/89834581901?pwd=bnZyNERJdmsxa0NTSnpmbXUxSzQ0Zz09 | |
4 | 10.00-10.55 | Математика, Українська мова | Добровольська Г. В.https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | |
Середа9 лютого 2022 р | 1 | 10.00-10.55 | Математика, Навчання грамоти | Дрючкова М. Л.https://us04web.zoom.us/j/9624164457?pwd=VWlrQmNuMDROL05yeEpLSURTRkhMZz09 |
2 | 10.00-11.25 | Математика, Українська мова, Літературне читання | Бойко Е.О.https://us05web.zoom.us/j/6012779276?pwd=RUNIRGp2cFMwbStEZWowMUUxMFk4Zz09 | |
3 | 09.00-9.55 | Математика,Українська мова | Грицик Н.Г.https://us05web.zoom.us/j/89834581901?pwd=bnZyNERJdmsxa0NTSnpmbXUxSzQ0Zz09 | |
4 | 10.00-10.55 | Математика, Українська мова | Добровольська Г. В.https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | |
11.00-11.25 | Англійська мова | Гороховська Н.М.https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | ||
5 | 10.00-10.25 | Зарубіжна література | Давимока О.В.https://us05web.zoom.us/j/8445590295?pwd=NXl3NEdoZnNVUHdRc3c5TlR3VU1pQT09 | |
10.35-11.00 | Фізична культура | Малофій Н.А.https://us05web.zoom.us/j/8511123780?pwd=eUtJQ0ltajNHSTNZV0Y2RmdjVXhRUT09 | ||
11.05-11.30 | Математика | Янко А.П.https://us04web.zoom.us/j/3798273182?pwd=djJvckpKWmFjRXVhRUdtWDcwSEFwUT09 | ||
6 | 09.00-09.25 | Географія | Полухіна О.Л.https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | |
09.30-09.55 | Англійська мова | Гороховська Н.М.https://us04web.zoom.us/j/9624164457?pwd=VWlrQmNuMDROL05yeEpLSURTRkhMZz09 | ||
10.30-10.55 | Інформатика | Валігурський О.В.https://us05web.zoom.us/j/81026780039?pwd=blFnaDhoK3oxazJKWWdadU5IQ2tNdz09 | ||
11.00-11.25 | Фізична культура | Малофій Н.А.https://us05web.zoom.us/j/8511123780?pwd=eUtJQ0ltajNHSTNZV0Y2RmdjVXhRUT09 | ||
7 | 9.00 – 9.25 | Англійська мова | Гороховська Н.М.https://us04web.zoom.us/j/9624164457?pwd=VWlrQmNuMDROL05yeEpLSURTRkhMZz09 | |
10.30-10.55 | Українська мова | Потапчук Г.В.https://us05web.zoom.us/j/89834581901?pwd=bnZyNERJdmsxa0NTSnpmbXUxSzQ0Zz09 | ||
8 | 9.30-9.55 | Географія | Полухіна О.Л.https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | |
10.00-10.25 | Інформатика | Валігурський О.В.https://us05web.zoom.us/j/81026780039?pwd=blFnaDhoK3oxazJKWWdadU5IQ2tNdz09 | ||
9 | 10.00-10.25 | Фізика | Янко А.П.https://us04web.zoom.us/j/3798273182?pwd=djJvckpKWmFjRXVhRUdtWDcwSEFwUT09 | |
Четвер9 лютого 2022 р. | 1 | 10.00-10.55 | Математика, Навчання грамоти | Дрючкова М. Л.https://us04web.zoom.us/j/9624164457?pwd=VWlrQmNuMDROL05yeEpLSURTRkhMZz09 |
2 | 10.00-10.55 | Математика, Українська мова | Бойко Е.О.https://us05web.zoom.us/j/6012779276?pwd=RUNIRGp2cFMwbStEZWowMUUxMFk4Zz09 | |
3 | 9.00-.9.55 | Математика, Українська мова | Грицик Н.Г.https://us05web.zoom.us/j/89834581901?pwd=bnZyNERJdmsxa0NTSnpmbXUxSzQ0Zz09 | |
4 | 10.00-10.55 | Математика, Літературне читанняя | Добровольська Г. В.https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | |
11.00-11.25 | Англійська мова | Гороховська Н.М.https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | ||
5 | 9.00-9.25 | Англійська мова | Гороховська Н.М.https://us04web.zoom.us/j/9624164457?pwd=VWlrQmNuMDROL05yeEpLSURTRkhMZz09 | |
10.30-10.55 | Українська мова | Потапчук Г.В.https://us05web.zoom.us/j/89834581901?pwd=bnZyNERJdmsxa0NTSnpmbXUxSzQ0Zz09 | ||
6 | 9.30-9.55 | Англійська мова | Гороховська Н.М.https://us04web.zoom.us/j/9624164457?pwd=VWlrQmNuMDROL05yeEpLSURTRkhMZz09 | |
7 | 9.00-9.25 | Географія | Полухіна О.Л.https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | |
9.30-9.55 | Біологія | Полухіна О.Л.https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | ||
10.00-10.25 | Зарубіжна література | Давимока О.В.https://us05web.zoom.us/j/8445590295?pwd=NXl3NEdoZnNVUHdRc3c5TlR3VU1pQT09 | ||
8 | 10.00-10.25 | Фізична культура | Малофій Н.А.https://us05web.zoom.us/j/8511123780?pwd=eUtJQ0ltajNHSTNZV0Y2RmdjVXhRUT09 | |
10.30-10.55 | Фізика | Янко А.П.https://us04web.zoom.us/j/3798273182?pwd=djJvckpKWmFjRXVhRUdtWDcwSEFwUT09 | ||
9 | 10.30-10.55 | Фізична культура | Малофій Н.А.https://us05web.zoom.us/j/8511123780?pwd=eUtJQ0ltajNHSTNZV0Y2RmdjVXhRUT09 | |
11.00-11.25 | Зарубіжна література | Кушнір В.В.https://us04web.zoom.us/j/3798273182?pwd=djJvckpKWmFjRXVhRUdtWDcwSEFwUT09 | ||
11.30-11.55 | Українська мова | Кушнір В.В.https://us04web.zoom.us/j/3798273182?pwd=djJvckpKWmFjRXVhRUdtWDcwSEFwUT09 | ||
12.00-12.25 | Українська література | Кушнір В.В.https://us04web.zoom.us/j/3798273182?pwd=djJvckpKWmFjRXVhRUdtWDcwSEFwUT09 | ||
П’ятниця11 лютого 2022 р. | 1 | 10.00-10.25 | Навчання грамоти | Дрючкова М. Л.https://us04web.zoom.us/j/9624164457?pwd=VWlrQmNuMDROL05yeEpLSURTRkhMZz09 |
2 | 10.00-10.25 | Розвиток мовленн | Бойко Е.О.https://us05web.zoom.us/j/6012779276?pwd=RUNIRGp2cFMwbStEZWowMUUxMFk4Zz09 | |
3 | 9.00- 9.55 | Математика, Я досліджую світ | Грицик Н.Г.https://us05web.zoom.us/j/89834581901?pwd=bnZyNERJdmsxa0NTSnpmbXUxSzQ0Zz09 | |
4 | 10.00-10.25 | Математика, Українська мова | Добровольська Г. В.https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | |
5 | 9.00-9.25 | Природознавство | Полухіна О.Л.https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | |
9.30-9.55 | Інформатиа | Валігурський О.В.https://us05web.zoom.us/j/81026780039?pwd=blFnaDhoK3oxazJKWWdadU5IQ2tNdz09 | ||
6 | ||||
10.00-10.25 | Українська мова | Потапчук Г.В.https://us05web.zoom.us/j/89834581901?pwd=bnZyNERJdmsxa0NTSnpmbXUxSzQ0Zz09 | ||
7 | 10.00-10.25 | Фізична культура | Малофій Н.А.https://us05web.zoom.us/j/8511123780?pwd=eUtJQ0ltajNHSTNZV0Y2RmdjVXhRUT09 | |
8 9 | 9.30-9.55 | Біологія | Полухіна О.Л.https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | |
10.00-10.25 | Інформатика | Валігурський О.В.https://us05web.zoom.us/j/81026780039?pwd=blFnaDhoK3oxazJKWWdadU5IQ2tNdz09 | ||
10.30-10.55 | Всесвітня історія | Грибінник О.В.https://us05web.zoom.us/j/6445575913?pwd=eUZGYVlJajBxcUZKU3FOT2syRUlmZz09 | ||
11.00- 11.25 | Всесвітня історія | Грибінник О.В.https://us05web.zoom.us/j/6445575913?pwd=eUZGYVlJajBxcUZKU3FOT2syRUlmZz09 | ||
Хочемо нагадати, що вчитель відповідає за інформацію, учень – за її засвоєння, батьки– за організацію умов навчання.
В разі виникнення питань - звертайтеся до класного керівника.
Бажаємо плідної співпраці!
Як налагодити освітній процес в умовах дистанційного навчання
Технології дистанційного та змішаного навчання за рік пандемії коронавірусу стали вже звичними для шкіл. Державна служба якості освіти також пристосувала інструментарій проведення інституційного аудиту до умов дистанційної або частково дистанційної роботи закладів. Адаптації потребує організація освітньої діяльності, щоб заклади продовжували працювати якісно та ефективно і в умовах очного навчання, і онлайн. Змінювати слід і всі компоненти системи освітнього процесу школи.
Для опрацювання освітнього матеріалу перейдіть за посиланням wym-1637599432417
Згідно Положення про дистанційне навчання уроки проводитимуться в синхронному та асинхронному режимі.
Асинхронний режим — це коли взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання здійснюється із затримкою в часі. При чому застосовуються інтерактивні освітні платформи, електронна пошта, форуми, соціальні мережі тощо.
Для організації навчання в асинхронному режимі вчитель надає учням для опрацювання різноманітні навчальні матеріали (відео та аудіо, презентації, віртуальні музеї та бібліотеки тощо) та завдання для перевірки і оцінювання знань. Учні вивчають та виконують завдання у зручний для себе час, у власному темпі та комунікують із вчителем різними способами.
Синхронний режим — це безпосередня взаємодія вчителя та учнів у режимі реального часу під час відеозв’язку — “прямий ефір”. Учні бачать і чують свого педагога й можуть одразу поставити запитання, коли щось незрозуміло. Зазвичай — це онлайн уроки (не менше 30% навчального часу організовується в синхронному режимі).
Уроки в ZOOM проходитимуть за таким розкладом дзвінків:
1. 9.00 - 9.20
2. 9.30 - 9.50
3. 10.00 - 10.20
4. 10.30 - 10.50
5. 11.00 - 11.20
6. 11.30 - 11.50
7. 12.00 - 12.20.
УВАГА! Онлайн-уроки ZOOM
Освітній процес з 22 по 28 листопада 2021 року буде організовано разом із ZOOM.
Кожному з уроків відповідаєіндивідуальнийІДЕНТИФІКАТОР КОНФЕРЕНЦІЇ. Після кожного уроку НЕОБХІДНО завершити конференцію та увійти до наступного уроку, вводячи інший ІДЕНТИФІКАТОР КОНФЕРЕНЦІЇ.
Розклад уроків у синхронному режимі під час дистанційного навчання
для учнів 1-9 класів
з 22-26 листопада 2021 н. р.
День тижня | Клас | Початок та кінець уроку | Назва уроку | ПІП вчителя |
Понеділок 22.11.2021 | 1 | 10.30 | Батьківські збори | Дрючкова М. Л. https://us04web.zoom.us/j/9624164457?pwd=VWlrQmNuMDROL05yeEpLSURTRkhMZz09 |
2 | 10.30 | Математика, Українська мова | Бойко Е. О. https://us05web.zoom.us/j/6012779276?pwd=RUNIRGp2cFMwbStEZWowMUUxMFk4Zz09 | |
3 | 10.30 | Математика, Літературне читання | Грицик Н. Г. https://us05web.zoom.us/j/3723847867?pwd=YXJwckk5aUNXeGYrMUJrVUxFVDk0QT09 | |
4 | 10.30 | Математика, Українська мова | Добровольська Г. В. https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | |
Вівторок 23.11.2021 | 1 | 10.00-10.50 | Математика, Українська мова | Дрючкова М. Л. https://us04web.zoom.us/j/9624164457?pwd=VWlrQmNuMDROL05yeEpLSURTRkhMZz09 |
2 | 10.00-11.00 | Математика, Українська мова | Бойко Е. О. https://us05web.zoom.us/j/6012779276?pwd=RUNIRGp2cFMwbStEZWowMUUxMFk4Zz09 | |
3 | 09.00-10.10 | Математика, Українська мова | Грицик Н. Г. https://us05web.zoom.us/j/3723847867?pwd=YXJwckk5aUNXeGYrMUJrVUxFVDk0QT09 | |
4 | 9.00-10.00 | Математика, Українська мова | Добровольська Г. В. https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | |
10.00-10.20 | Англійська мова | Гороховська Н. М. https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | ||
5 | 9.00-9.20 | Англійська мова | Гороховська Н. М. https://us04web.zoom.us/j/9624164457?pwd=VWlrQmNuMDROL05yeEpLSURTRkhMZz09 | |
10.30-10.50 | Фізична культура | Малофій Н. А. https://us05web.zoom.us/j/8511123780?pwd=eUtJQ0ltajNHSTNZV0Y2RmdjVXhRUT09 | ||
11.00-11.20 | Історія | Грибінник О. В. https://us05web.zoom.us/j/6445575913?pwd=eUZGYVlJajBxcUZKU3FOT2syRUlmZz09 | ||
11.30-11.50 | Українська мова | Потапчук Г. В. https://us05web.zoom.us/j/3723847867?pwd=YXJwckk5aUNXeGYrMUJrVUxFVDk0QT09 | ||
6 | 10.20-10.50 | Біологія | Полухіна О.Л. https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | |
11.30-12.00 | Історія | Грибінник О. В. https://us05web.zoom.us/j/6445575913?pwd=eUZGYVlJajBxcUZKU3FOT2syRUlmZz09 | ||
7 | 9.00-9.30 | Зарубіжна література | Давимока О. В. https://us05web.zoom.us/j/88265756701?pwd=b3R4U0d0NzBsTHAxbUh5d1czVnF4QT09 | |
8 | 9.40-10.10 | Зарубіжна література | Давимока О. В. https://us05web.zoom.us/j/88265756701?pwd=b3R4U0d0NzBsTHAxbUh5d1czVnF4QT09 | |
10.30-10.50 | Фізична культура | Малофій Н. А. https://us05web.zoom.us/j/8511123780?pwd=eUtJQ0ltajNHSTNZV0Y2RmdjVXhRUT09 | ||
9 | 13.30-14.00 | Інформатика | Валігурський О. В. https://us05web.zoom.us/j/84421626119?pwd=NkVHaGg4SnpFT2V0WFFQKy9xcHJJUT09. | |
Середа 24.11.2021 | 1 | 10.00-10.50 | Математика, Українська мова | Дрючкова М. Л. https://us04web.zoom.us/j/9624164457?pwd=VWlrQmNuMDROL05yeEpLSURTRkhMZz09 |
2 | 9.00-9.50 | Математика, Українська мова | Бойко Е. О. https://us05web.zoom.us/j/6012779276?pwd=RUNIRGp2cFMwbStEZWowMUUxMFk4Zz09 | |
3 | 9.00 | Математика, Літературне читання | Грицик Н. Г. https://us05web.zoom.us/j/3723847867?pwd=YXJwckk5aUNXeGYrMUJrVUxFVDk0QT09 | |
10.00-10.20 | Фізична культура | Малофій Н. А. https://us05web.zoom.us/j/8511123780?pwd=eUtJQ0ltajNHSTNZV0Y2RmdjVXhRUT09 | ||
4 | 9.00 | Математика, Українська мова | Добровольська Г. В. https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | |
10.00-10.20 | Англійська мова | Гороховська Н. М. https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | ||
5 | 9.00-9.30 | Зарубіжна література | Давимока О. В. https://us05web.zoom.us/j/88265756701?pwd=b3R4U0d0NzBsTHAxbUh5d1czVnF4QT09 | |
9.40-10.10 | Математика | Янко А. П. https://www.blogger.com/u/1/blog/post/edit/1561441261787463771/3686436396259975790# | ||
10.20-10.40 | Природознавство | Полухіна О. Л. https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | ||
11.00-11.30 | Українська мова | Потапчук Г. В. https://us05web.zoom.us/j/3723847867?pwd=YXJwckk5aUNXeGYrMUJrVUxFVDk0QT09 | ||
6 | 9.40-10.10 | Зарубіжна література | Давимока О. В. https://us05web.zoom.us/j/88265756701?pwd=b3R4U0d0NzBsTHAxbUh5d1czVnF4QT09 | |
11.00-11.20 | Географія | Полухіна О. Л. https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | ||
12.30-13.00 | Інформатика | Валігурський О. В. https://us05web.zoom.us/j/84421626119?pwd=NkVHaGg4SnpFT2V0WFFQKy9xcHJJUT09. | ||
7 | 11.30-12.00 | Українська мова | Потапчук Г. В. https://us05web.zoom.us/j/3723847867?pwd=YXJwckk5aUNXeGYrMUJrVUxFVDk0QT09 | |
8 | 9.00-9.30 | Алгебра | Янко А. П. https://www.blogger.com/u/1/blog/post/edit/1561441261787463771/3686436396259975790# | |
9 | 10.30-11.00 | Англійська мова | Гороховська Н. М. https://us05web.zoom.us/j/88265756701?pwd=b3R4U0d0NzBsTHAxbUh5d1czVnF4QT09 | |
13.30-14.00 | Інформатика | Валігурський О. В. https://us05web.zoom.us/j/84421626119?pwd=NkVHaGg4SnpFT2V0WFFQKy9xcHJJUT09. | ||
Четвер 25.11.2021 | 1 | 10.00-10.50 | Математика, Українська мова | Дрючкова М. Л. https://us04web.zoom.us/j/9624164457?pwd=VWlrQmNuMDROL05yeEpLSURTRkhMZz09 |
2 | 10.00-10.50 | Математика, Українська мова | Бойко Е. О. https://us05web.zoom.us/j/6012779276?pwd=RUNIRGp2cFMwbStEZWowMUUxMFk4Zz09 | |
3 | 9.00 | Математика, Українська мова | Грицик Н. Г. https://us05web.zoom.us/j/3723847867?pwd=YXJwckk5aUNXeGYrMUJrVUxFVDk0QT09 | |
11.00-11.20 | Фізична культура | Малофій Н. А. https://us05web.zoom.us/j/8511123780?pwd=eUtJQ0ltajNHSTNZV0Y2RmdjVXhRUT09 | ||
4 | 9.00 | Математика, Українська мова | Добровольська Г. В. https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | |
10.00-10.20 | Англійська мова | Гороховська Н. М. https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | ||
5 | 10.30-10.50 | Англійська мова | Гороховська Н. М. https://us05web.zoom.us/j/88265756701?pwd=b3R4U0d0NzBsTHAxbUh5d1czVnF4QT09 | |
10.00-10.20 | Фізична культура | Малофій Н. А. https://us05web.zoom.us/j/8511123780?pwd=eUtJQ0ltajNHSTNZV0Y2RmdjVXhRUT09 | ||
6 | 11.00-11.20 | Географія | Полухіна О. Л. https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | |
11.30-12.00 | Українська мова | Потапчук Г. В. https://us05web.zoom.us/j/3723847867?pwd=YXJwckk5aUNXeGYrMUJrVUxFVDk0QT09 | ||
7 | 9.00-9.30 | Зарубіжна література | Давимока О. В. https://us05web.zoom.us/j/88265756701?pwd=b3R4U0d0NzBsTHAxbUh5d1czVnF4QT09 | |
9.40-10.10 | Фізика | Янко А. П. https://www.blogger.com/u/1/blog/post/edit/1561441261787463771/3686436396259975790# | ||
11.00-11.20 | Англійська мова | Гороховська Н. М. https://us05web.zoom.us/j/88265756701?pwd=b3R4U0d0NzBsTHAxbUh5d1czVnF4QT09 | ||
10.20-10.50 | Географія | Полухіна О. Л. https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | ||
8 | 10.00-10.30 | Українська мова | Потапчук Г. В. https://us05web.zoom.us/j/3723847867?pwd=YXJwckk5aUNXeGYrMUJrVUxFVDk0QT09 | |
10.20-10.50 | Фізика | Янко А. П. https://www.blogger.com/u/1/blog/post/edit/1561441261787463771/3686436396259975790# | ||
11.30-12.00 | Географія | Полухіна О. Л. https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | ||
12.10-12.30 | Фізична культура | Малофій Н. А. https://us05web.zoom.us/j/8511123780?pwd=eUtJQ0ltajNHSTNZV0Y2RmdjVXhRUT09 | ||
9 | 9.00-9.30 | Алгебра, геометрія | Янко А. П. https://www.blogger.com/u/1/blog/post/edit/1561441261787463771/3686436396259975790# | |
10.00-10.30 | Українська мова | Кушнір В. В. https://us04web.zoom.us/j/3798273182?pwd=djJvckpKWmFjRXVhRUdtWDcwSEFwUT09 | ||
11.00-11.30 | Українська література | Кушнір В. В. https://us04web.zoom.us/j/3798273182?pwd=djJvckpKWmFjRXVhRUdtWDcwSEFwUT09 | ||
12.00-12.30 | Зарубіжна література | Кушнір В. В. https://us04web.zoom.us/j/3798273182?pwd=djJvckpKWmFjRXVhRUdtWDcwSEFwUT09 | ||
П’ятниця 26.11.2021 | 1 | 10.00-10.50 | Математика, Українська мова | Дрючкова М. Л. https://us04web.zoom.us/j/9624164457?pwd=VWlrQmNuMDROL05yeEpLSURTRkhMZz09 |
2 | 10.00-10.50 | Математика, Українська мова | Бойко Е. О. https://us05web.zoom.us/j/6012779276?pwd=RUNIRGp2cFMwbStEZWowMUUxMFk4Zz09 | |
11.00-11.20 | Фізична культура | Малофій Н. А. https://us05web.zoom.us/j/8511123780?pwd=eUtJQ0ltajNHSTNZV0Y2RmdjVXhRUT09 | ||
3 | 9.00 | Математика, Українська мова | Грицик Н. Г. https://us05web.zoom.us/j/3723847867?pwd=YXJwckk5aUNXeGYrMUJrVUxFVDk0QT09 | |
10.00-10.30 | Англійська мова | Лашкул Н. А. https://us05web.zoom.us/j/2286671195?pwd=YTFXVDBnQUxibVlxUnZjbEJwbGpSQT09 | ||
4 | 9.00-10.00 | Математика, Українська мова | Добровольська Г. В. https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | |
5 | 9.00-9.20 | Англійська мова | Гороховська Н. М. https://us05web.zoom.us/j/88265756701?pwd=b3R4U0d0NzBsTHAxbUh5d1czVnF4QT09 | |
10.00-10.20 | Природознавство | Полухіна О. Л. https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | ||
6 | 11.20-11.40 | Англійська мова | Гороховська Н. М. https://us05web.zoom.us/j/88265756701?pwd=b3R4U0d0NzBsTHAxbUh5d1czVnF4QT09 | |
7 | 10.20-10.50 | Географія | Полухіна О. Л. https://zoom.us/j/7315728507?pwd=ZjhNQVRmM1ZrSE56b2FzazFKN3EvUT09 | |
11.00-11.20 | Історія | Грибінник О. В. https://us05web.zoom.us/j/6445575913?pwd=eUZGYVlJajBxcUZKU3FOT2syRUlmZz09 | ||
8 | 11.40-12.00 | Історія | Грибінник О. В. https://us05web.zoom.us/j/6445575913?pwd=eUZGYVlJajBxcUZKU3FOT2syRUlmZz09 | |
10.00-10.20 | Фізична культура | Малофій Н. А. https://us05web.zoom.us/j/8511123780?pwd=eUtJQ0ltajNHSTNZV0Y2RmdjVXhRUT09 | ||
9 | 9.00-9.30 | Зарубіжна література | Кушнір В. В. https://us04web.zoom.us/j/3798273182?pwd=djJvckpKWmFjRXVhRUdtWDcwSEFwUT09 | |
10.00-10.30 | Українська мова | Кушнір В. В. https://us04web.zoom.us/j/3798273182?pwd=djJvckpKWmFjRXVhRUdtWDcwSEFwUT09 | ||
11.00-11.30 | Українська література | Кушнір В. В. https://us04web.zoom.us/j/3798273182?pwd=djJvckpKWmFjRXVhRUdtWDcwSEFwUT09 | ||
12.20-12.50 | Історія | Грибінник О. В. https://us05web.zoom.us/j/6445575913?pwd=eUZGYVlJajBxcUZKU3FOT2syRUlmZz09 |
Шановні учні, перегляньте, будь ласка, правила поводження під час дистанційного уроку.
Розглянемо, як директорові та педагогам налагодити роботу в умовах дистанційного навчання.
Організація освітнього процесу
Розклад
Важливо в організації дистанційного навчання узгодити розклад уроків з особливостями проведення онлайн-занять. На формування розкладу впливають освітні програми, навчальні плани, санітарні вимоги тощо, втім є і суб’єктивні чинники, як-от запит від батьків розпочинати заняття пізніше.
Настанови щодо формування розкладу в умовах дистанційного навчання:
● Оберіть єдину інтернет-платформу для розміщення електронних освітніх ресурсів, проведення онлайн-занять.Це мінімізує труднощі та плутанину, зніме дещо проблему комунікації між учасниками освітнього процесу.
● Дотримуйтесь санітарного регламенту та забезпечуйте черговість синхронного й асинхронного навчання.
● Порадьтеся з батьками учнів щодо зручного часу проведення онлайн-занять. В умовах дистанційного навчання розклад можна зміщувати в часі, наприклад розпочинати заняття пізніше, робити тривалу перерву, щоб учні могли перепочити, тощо. Особливо актуальним це є для навчання дітей з особливими освітніми потребами.
● Забезпечте можливість консультацій. В умовах віддаленого навчання в учнів виникає потреба проконсультуватися з учителем. Організація консультаційних годин з різних навчальних предметів дасть змогу компенсувати відсутність особистого спілкування учнів із вчителем.
Інтернет-платформа
Обрання єдиної інтернет-платформи для забезпечення освітнього процесу в умовах дистанційного навчання спростить взаємодію учасників освітнього процесу. Разом з тим, важливо пам’ятати, що учні можуть мати труднощі з доступом до того чи іншого каналу комунікації, інтернет-платформи тощо. У такому разі важливо передбачити для окремих учнів альтернативні рішення.
На що варто звертати увагу при обранні інтернет-платформи для дистанційного навчання:
● Доступність. Обирайте платформу, яка є у відкритому доступі, не потребує встановлення спеціального програмного забезпечення тощо.
● Можливість ідентифікації учасників. Вчитель повинен мати змогу ідентифікувати всіх учнів, зареєстрованих у системі або присутніх на онлайн-уроці. Це перш за все питання безпеки.
● Структурованість матеріалу. Учням буде зручніше працювати із платформою, коли матеріал у ній буде структурований, тобто розміщений у вигляді цілісних навчальних тем, курсів. Це сприятиме організації віддаленої роботи учнів, вибору власної швидкості опанування навчального матеріалу.
● Наявність онлайн-журналу. Учнівство звикло мати доступ до своїх оцінок, переглядати їх у журналі після занять. Можливість робити це онлайн – вимога часу.
● Зворотний зв’язок. Це дасть змогу учням оперативно отримувати відгук від вчителя щодо виконаних завдань тощо.
Педагогічна діяльність
В умовах дистанційного навчання важливо застосувати інші форми й методи роботи. Не зовсім доцільно пропонувати учню опрацювати текст підручника, адже шкільні підручники спрямовані на очне навчання. Учитель має адаптувати навчальні ресурси відповідно до особливостей класу, можливостей учнів. Водночас під час проведення навчальних занять онлайн учитель обмежений у прийомах роботи. Відрізняється і стиль навчання дітей: в онлайн-режимі частина учнів можуть втрачати динаміку, інші ж навпаки – проявляти більшу активність та ліпше засвоювати матеріал. У той же час навчання з використанням дистанційних технологій відкриває нові можливості для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії.
Поради педагогам для роботи в умовах дистанційного навчання:
● Адаптуйте матеріал. В умовах поділу уроку на синхронну та асинхронну частини навчальні матеріали потрібно відповідно адаптувати. Подумайте і визначте, що озвучити під час онлайн-уроку, а яку частину матеріалу надати на самостійне опрацювання, роботу в групах тощо.
● Записуйте та зберігайте онлайн-уроки. Це дасть можливість учням, які пропустили урок, наздогнати матеріал.
● Урізноманітнюйте форми роботи. Дистанційне навчання – це не лише онлайн-уроки (в ZOOM, MSTeamsтощо). Онлайн-формат взаємодії дає змогу учням працювати в групах, розробляти проєкти тощо. Партнерство у роботі учнів можна використовувати і під час онлайн-уроку для виконання коротких завдань, і для більш масштабних завдань, що потребують тривалішого часу виконання.
● Приділяйте більше уваги результату, а не процесу. Відсутність достатньої кількості комп’ютерів у сім’ї, проблеми з доступом до інтернету чи інші труднощі можуть завадити учням відвідувати онлайн-уроки. Втім технології дистанційного навчання дають змогу компенсувати відсутність на онлайн-уроці та отримати результат – учні можуть надолужити пропущене, переглянувши запис уроку, ознайомившись із електронними освітніми ресурсами, виконавши завдання.
Важливою частиною успішної педагогічної діяльності умовах за дистанційного навчання є підтримка педагогічного колективу з боку директора.
Як директорові продемонструвати підтримку роботи педагогів в умовах дистанційного навчання?
● Забезпечте методичну та консультаційну підтримку.Організуйте навчання, семінари, обмін досвідом між педагогами.
● Не вимагайте звітності. Робота у дистанційному режимі часто вимагає від педагогів значно більшого часу на підготовку навчального матеріалу та комунікацію з учнями.
● Довіряйте. Надмірний контроль зі сторони керівництва, втручання в роботу вчителя під час використання технологій дистанційного навчання може додавати стресу учасникам освітнього процесу та демотивувати вчителя.
● Забезпечте педагогам повноцінний лікарняний у випадку хвороби. Технології дистанційного навчання, безумовно, дають змогу запобігти поширенню вірусів під час уроків, не перериваючи спілкування учнів між собою та вчителями. Однак педагоги мають право перебувати на лікарняному, не проводячи занять. Це саме стосується й учнів.
Система оцінювання
Зазнали змін і види завдань, які пропонуються учням. Завдання й форми роботи, що використовувалися в умовах очного навчання, можуть бути неприйнятними під час дистанційного. Наприклад, за використання технологій дистанційного навчання неможливо виконати завдання на перевірку знань, відтворення тексту підручника. Очевидно, що змінивши форми роботи під час уроків, потрібно змінювати і форми оцінювання.
Як вчителеві налагодити систему оцінювання?
● Оприлюднюйте критерії оцінювання до кожного завдання. Так учні наперед розумітимуть, як та за яким принципом формується оцінка.
● Давайте зворотній зв’язок. Практика показує, що в умовах дистанційного навчання найменші учні найбільше потребують детальних роз’яснень та зворотного зв’язку. Негативна оцінка може не дати достатньо інформації для учнів, натомість після пояснення, за що вона отримана, учень зможе порефлексувати про свої помилки.
● Не обмежуйте в часі. Учні мають різну динаміку роботи в онлайн-режимі. А в когось може повільніше працювати комп’ютер чи інтернет. Тому завдання, обмежені в часі, не рекомендовані для оцінювання результатів навчання учнів.
● Шукайте альтернативи. Звичні тестові завдання в умовах дистанційного навчання корисні для саморефлексії учнів. А для контрольних завдань ліпше знайти альтернативні форми, як-от тематичне есе, творче завдання тощо.
Освітнє середовище
За дистанційного навчання значна частину роботи зі створення освітнього середовища стали виконувати батьки, забезпечуючи дитину технікою, доступом до інтернету, облаштовуючи робоче місце. Втім директорові школи не варто забувати про такі важливі аспекти роботи:
● Безпека. Звертайте особливу увагу на безпечність доступу до інтернет-платформи, на якій відбувається дистанційне навчання. Профілі учнів мають бути підписані їхніми іменами.
● Правила поведінки. Звичні правила поведінки у школі не працюють в онлайн-форматі, тому варто адаптувати їх до дистанційного навчання – встановити правила спілкування під час зум-уроків тощо.
● Комунікація з батьками. Дистанційне навчання потребує частішої взаємодії з батьками, зокрема щодо поведінки дітей, їхнього режиму роботи, виконання завдань.
Коментарi