Історична довідка

На початку ХХ століття у західній частині міста Гайворон знаходилась школа, яка ділилась на дві частини: класи для хлопчиків та дівчаток. Вчителем хлопців був Морозюк Юрій, він же керував церковним і сільським хором . Згодом був репресований як офіцер царської армії. Потім директорами були :

Бердичівський, Кулінський. До 1930 року в селі Гайвороні була тільки початкова (трирічна) школа. У 1937 році відбувся перший випуск сьомого класу. У 1937 році директором школи стає Шепельський Яків Іванович (учитель історії і географії)

В роки Великої Вітчизняної війни його замінила дружина Шепельська Килина Матвіївна. Згодом, повернувшись з війни, Яків Іванович продовжував свою діяльність на посаді директора. Вчителями в початковій школі на той час були : Овчаренко Федора Петрівна, Тодоренко Йосип Денисович, Матрона Лук’янівна.

З 1954 року директор школи - Костюк Федір Семенович, якому в переддень свята Перемоги в 2010 році в школі відкрито меморіальну дошку. Костюк Федір Семенович учасник Великої Вітчизняної війни, Указом Президії Верховної Ради Союзу РСР від 31 травня 1945 року старшому лейтенанту Костюку Ф. С. присвоєно звання Героя Радянського Союзу.

З 1957 року директором стає Батижманський Олексій , після Батижманського О. директором стає Коцеруба Ганна Сергіївна. За її керівництва почалось будівництво нової восьмирічної школи, адже до цього шкільні класи були у непристосованих приміщеннях (перебудована панська кошара, звичайна хата, «жидівська хата», клуня). У 1966 році було відкрито нову восьмирічну школу. У 1972 році Ганна Сергіївна йде на вислугу, а директором призначають Стародуба Володимира Івановича.

З 1978 року директор школи – Качур Федір Андрійович, з 1982 року – Ратушняк Леонід Микитович.

У 1988 році розпочинається будівництво середньої школи, яка починає функціонувати з 1989 року.Гайворонська восьмирічна школа № 3 реорганізована в Гайворонську середню школу № 3 у 1989 році (Постанова райвиконкому № 231 від 15.09.89 року). Перед Новим 1990 роком відбувається відкриття нової школи . З 1993 року директор - Ткаченко Андрій Андрійович, а з 1996 року - Матієнко Степан Петрович. З 2007 року директор школи Хлівнюк Галина Павлівна.

Школа - не комора знань, а світоч розуму. Усі діти не можуть мати однакові здібності. І найважливіше завдання школи — виховання здібностей

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини

Щоб дитина була палко зацікавлена навчанням, їй необхідне багате, різноманітне, приваблююче, інтелектуальне життя. В.О. Сухомлинський

Педагогічне кредо

Учитель для школи — це те ж саме, що сонце для всесвіту. Він джерело тієї сили, яка надає руху всій машині. Остання заіржавіє у мертвому заціпенінні, якщо він не зуміє вдихнути в неї життя і рух…

А. Дістєрвег

Головні завдання школи

1 .Удосконалення освітянської діяльності відповідно до зростаючих потреб суспільства, виконання основних положень Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Концепції загальної середньої освіти, Національної доктрини розвитку освіти України ХХІ століття»

2. Впровадження у навчально-виховний процес стандартів базової і загальної середньої освіти.

3. Забезпечення належних умов для навчання та виховання дітей, виконання конституційних вимог щодо обов’язкової загальної середньої освіти.

4. Реалізація науково-методичної проблеми школи « Удосконалення уроку шляхом особистісно-орієнтованого навчання і виховання та підготовки учнів до успішної самореалізації в суспільстві з ринковою економікою»

5. Створення належних умов для адаптації до навчання першокласників а також учнів 5-го класу.

6.Впровадження в практику роботи інноваційних технологій, інтерактивних методів навчання.

7. Забезпечення якісної підготовки до ЗНО

8. Систематичне вивчення інтересів, запитів і побажань школярів та їх батьків.

9. Співпраця з батьками , громад кістю.

10. Постійний контроль за відвідуванням учнями школи

11. Формування особистості патріота України

- розвиток соціальної активності громадянської відповідальності

- утвердження поваги до культурного та історичного минулого України

- виховання у дусі поваги до Конституції країни, законності, норм суспільного та колективного життя.

- розвиток почуття гордості, глибокої поваги до символів держави - Герба, Прапора, Гімну України, іншої загальнодержавної та регіональної символіки , історичних святинь .

- формування расової, національної, релігійної терпимості, розвиток дружніх відносин між представниками різних етнічних груп.

11.Поліпшення роботи з обдарованими та здібними дітьми, результативність учнів школи в районних олімпіадах з базових дисциплін.

12. Забезпечення розвитку учнівського самоврядування , широкого залучення його до вирішення питань організації навчально-виховного процесу, розвитку громадянської активності, організації здорового способу життя .

13 Здійснення профілактичної роботи з неповнолітніми, схильними до правопорушень разом з органами внутрішніх справ, службою у справах дітей.

14. Здійснення роботи щодо поліпшення умов виховання, навчання, оздоровлення, матеріального забезпечення та захисту прав дітей - сиріт і дітей позбавлених батьківського піклування.

15. Сприяння поповненню бібліотечного фонду науково-методичною та художньою літературою, постійна передплата фахової та методичної періодики.

Історія закладу освіт

Проект "ПЕРША ВЧИТЕЛЬКА" підготувала вчитель молодших класів МАТІЄНКО ЛІДІЯ ПЕТРІВНА.

Кiлькiсть переглядiв: 102

Коментарi