• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інформація про заклад

Інформація про заклад

Гайворонська філія №2 КЗ "Гайворонський ліцей №2" знаходиться за адресою:

вул.Шкільна,11,м.Гайворон,Кіровоградська область,26300.Електронна пошта:school3hayvoron@ukr.net

Контактний телефон: 05254 5-11- 26

Опорний заклад- Комунальний заклад "Гайворонський ліцей №2" Гайворонської районно ради Кіровоградської області знаходиться за адресою:26300, Кіровоградська обл., Гайворонський район, місто Гайворон, ВУЛИЦЯ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 39

Школа - не комора знань, а світоч розуму. Усі діти не можуть мати однакові здібності. І найважливіше завдання школи — виховання здібностей

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини

Щоб дитина була палко зацікавлена навчанням, їй необхідне багате, різноманітне, приваблююче, інтелектуальне життя. В.О. Сухомлинський

Педагогічне кредо

Учитель для школи це те ж саме, що сонце для всесвіту. Він джерело тієї сили, яка надає руху всій машині. Остання заіржавіє у мертвому заціпенінні, якщо він не зуміє вдихнути в неї життя і рух…

А. Дістєрвег

Візитка школи

Школа працює над проблемою «Удосконалення уроку шляхом особистісно орієнтованого навчання і виховання та підготовки учнів до успішної самореалізації в суспільстві з ринковою економікою»

Мета діяльності школи

ü Забезпечення сприятливих умов для фізичного, інтелектуального, полікультурного становлення особистості кожного учня, досягнення ним рівня освіченості відповідного ступеня навчання, розвиток потенційних можливостей з урахуванням їх пізнавальних інтересів і нахилів.

ü Виховання духовно багатої, гуманної, вільної рівноправної відповідальної толерантної демократичної особистості.

ü Виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії , свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина.

ü Впровадження активних форм і методів навчання учнів та вчителів, реалізація особистісно орієнтованого підходу.

ü Підготовка молоді до самостійної активної, творчої життєдіяльності в нових соціальних і культурних умовах, уміння планувати стратегію власного життя, визначати своє життєве кредо .

ü Симулювання формування компетентностей саморозвитку та самоосвіти .

ü Моніторинг стану психічного і фізичного розвитку дітей дошкільного віку, набуття ними життєвого досвіду та вироблення навичок ,необхідних для подальшого навчання.

ü Використання базових знань , умінь і навичок з метою формування ціннісних орієнтацій дітей на здоровий спосіб життя .

ü Забезпечення життєвої, соціальної, комунікативної і комп’ютерної компетентностей учнів.

Кiлькiсть переглядiв: 221

Коментарi