Ці критерії визначають загальні підходи до визначення рівня навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти та встановлюють відповідність між вимогами до знань, умінь і навичок учнів та показником оцінки в балах відповідно до рівня навчальних досягнень
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів Нової української школи складеніна основі
Додаткадо наказу МОН Українивід 20.08.2018 № 924"Пpo затвердження методичних рекомендаційщодо оцінювання навчальних досягненьучнів першого класу у Новій українській школі",
Наказу МОН Українивід 27.08.2019№ 1154 "Про затвердження методичних рекомендаційщодо оцінювання навчальних досягнень учнівдругого класу",
Наказу МОН Українивід 16.09.2020№ 1146 "Про затвердження методичних рекомендаційщодо оцінювання навчальних досягнень учнівтретіх і четвертих класів Нової української школи"
ПОЧАТКОВІ КЛАСИ
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-9 класів
складеніна основі
Додатка №2 до наказу МОН України від 21.08.2013 №1222"Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальноїсередньої освіти",
Додатка до листа Міністерства освіти і науки України від 11.08.2020 № 1/9-430"Інструктивно-методичні рекомендаціїщодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році"
відповідно до вимог
навчальних програм для 5-9 класів(https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas)
ФІЗИКА
Коментарi