Ці критерії визначають загальні підходи до визначення рівня навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти та встановлюють відповідність між вимогами до знань, умінь і навичок учнів та показником оцінки в балах відповідно до рівня навчальних досягнень

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів Нової української школи складеніна основі

Додаткадо наказу МОН Українивід 20.08.2018 № 924"Пpo затвердження методичних рекомендаційщодо оцінювання навчальних досягненьучнів першого класу у Новій українській школі",

Наказу МОН Українивід 27.08.2019№ 1154 "Про затвердження методичних рекомендаційщодо оцінювання навчальних досягнень учнівдругого класу",

Наказу МОН Українивід 16.09.2020№ 1146 "Про затвердження методичних рекомендаційщодо оцінювання навчальних досягнень учнівтретіх і четвертих класів Нової української школи"

ПОЧАТКОВІ КЛАСИ

1 КЛАС

2 КЛАС

3-4 КЛАСИ

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-9 класів

складеніна основі

Додатка №2 до наказу МОН України від 21.08.2013 №1222"Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальноїсередньої освіти",

Додатка до листа Міністерства освіти і науки України від 11.08.2020 № 1/9-430"Інструктивно-методичні рекомендаціїщодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році"

відповідно до вимог

навчальних програм для 5-9 класів(https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas)

УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

ІСТОРІЯ

МАТЕМАТИКА

АНГЛІЙСЬКА МОВА

ФІЗИКА

ХІМІЯ

БІОЛОГІЯ

ПРИРОДОЗНАВСТВО

ГЕОГРАФІЯ

ІНФОРМАТИКА

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

МИСТЕЦТВО

МУЗИКА

ФІЗКУЛЬТУРА

Кiлькiсть переглядiв: 200

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.